Tuesday, September 14, 2010

Hari pertama keje lepas raya...

Assalamualaikum n salam lebaran buat semua....

hehehe hari ni, hari pertama kerja selepas cuti hari raya...dahla keje, bawak anak lak tu..maklumlah nurseri masih lagi bercuti....huhuhu...oleh kerana masih takde mood nak wat keje...org pun takde...aku pun mulalah belajar utk berjinak-jinak dengan blog ini...hehehe...sj2 je ni...try2 baca yg org n try layan sendiri....hehehe harapnya selepas ni rajinla aku mengechek blog ni...hehehe....lisya masih lagi tido dalam stroller nya...tadi pagi kuar g breakfast gan kemar kat presint 8...semua kedai tutup..so terpaksala makan kedai mamak je....lepas tu pergi rendek kat alamanda...masuk MPH belikan cha-cha buku n masuk parkson belikan cha-cha botol susu baru n gelas air baru..pendek kata semua barang cha-cha...heheh...balik opis je cha-cha terus ngamuk n tido....bestnya tgk cha-cha tido..cam nak tido jugak jer...

bila opis lenggang gini..rindu la pulak kat kg halaman....tak puas lagi beraya kat kg...huhuh inilah nasib perantau...tp aku syukur sgt2 dah...sekurang-kurangnya aku dapat peluang beraya gan family tersayang dengan aman dan damai...alhamdullilah....cuma raya kali ini takla semeriah tahun lepas,,,ntahla...tak reti nak citer tang mana tak meriah tu..hanya ala kadar sahaja...hehehe...opss cha-cha dah bangun...aku smbg nnt la ek...hehehehe....sekian....

No comments:

Post a Comment