Monday, March 7, 2011

Mood pertama di tahun 2011...

hahahah lawak kan...dah masuk bulan Mac dah...aku baru ada semangat n mood nak tulis blog balik....ayoyoyoy lama giler aku tinggal bab conteng blog ni...apa kejadah ni...banyak benda berlaku after bulan Oktober...tapi tulah...mood n semangat sgtla kurang utk mengarang kat blog ni...nnt aku cubala utk karang satu persatu peristiwa sekiranya memori itu masih melekat di kotak pikiran ku ini...heheheh 

jadi utk yg pertama  di tahun 2011 ialah REZEKI ANAK....heheheh...pada akhir bulan disember 2010 yg lepas kami sekeluarga telah ke Bukit Merah Lake Town Resort...masa tu aku baru sembuh dari demam....tp sebab semangat nak bawak lisya main kolam kami usahakan jugak smpai ke sana...heheeh....3 hari disana,,,aku dah berdebar...period masih belum datang...tp tetap steady berjalan2 makan angin,..banyak tempat kami pergi...antaranya, g makan ikan bakar di Perak...gi Zoo Taiping, g Kuala Sepetang makan mee Udang, n menghabiskan pakej di dalam lake town....heheheh.

Jadi untuk memendekkan cerita...kami pulang ke Bangi selepas 3 hari bersuka ria di Perak...hari sabtu keesokkannya, encik hubby terpaksa ke Pulau Pinang untuk g out station....heheh malam sebelumnya encik hubby ada membelikan ku alat utk test pregnant...katanya chek la if tak sedap badan...tp aku wat dont know je...esok tu bila dia dah berangkat aku pun ke bilik air utk mewangikan diri...terpandangla alat yg mendebarkan jantungku itu...heheheh ...bila dah tgk...hati ni membuak2 la pulak nak mengetest,,,,,sekali WHATTTTTTTTTT!!! 2bar.....!!! nak nangis ada.,.nak suka pun ada....sungguh tak sangka aku hamil lagi.....Ya Allah, di Hari pertama Tahun Baru 2011 Kau Hadiahkan Kami Anugerah yg sgt2 bernilai....rezeki kami di awal bulan 2011...

Orang pertama yg menyambut kegembiraanku sudah semestinya En hakimi...hehehheh....dan kedua Nur Aliesya Qaiysara..dan ketiga of corsela my mum....heheheh...sekianla happynya cerita di awal tahun baru.....Tq Allah...amin.....September 2011...here i come...pantang n pantang la lagi...heheheh

No comments:

Post a Comment