Tuesday, May 3, 2011

HappY HolIdAY iN K.B......


Tanggal 28 hb April 2011....cewah,,,,cam nak citer sal merdeka lak....heheh....after aku dan baby g chekup agak2 kul 4 petang,,,,my hubby suh aku cepat bersiap....katanya nak cepat balik k.b..taknak sesak dalam jem....al-maklumlaaa hari tu masih hari bekerja....aku je yg half day..heheh...so kami bertolak ke k.b dalam kul 430 petang,,,penat jugaklaaa duk dalam keta....gan buyung2 gini....tambah lak duk dalam keta beriba si kakak....huuuuu sgt penat...tapi alhamdulillah kul 130 pg kami selamat sampai di KB iaitu di rumah IBU MERTUAKU........apalagi kami semua terus tertido sebab sgt2 mengantuk.....

Hari Pertama:
Seperti biasalah...waktu pagi kami bermalas-malasan di rumah....tp aku gan my hubby ambik kesempatan utk ke Pasar Tani Wakaf Che Yeh..memandangkan lisya syok mengesyok duk layan kartun gan ayah sedara bongsunya....emmmm lama sangat aku tak jejak kaki ke pasar tani di KB.....banyak sangat barangan dan makanan yang aku idamkan selama di KL ada disitu...contohnya ada:
Etok...

Laksa Lemak Kelantan...
Hari Kedua:
Tengahhari di hari kedua, tibalah giliran untuk kami bermalam di Rumah Ibu Bapaku di Pasir Tumbuh..hehehe tapi sebelum tu kami singgah dulu di rumah ayah sedara ku sebab ada majlis kesyukuran naik rumah,,,,petang tu baru kami balik ke P.Tumbuh..Sebelah malam lak...memadangkan tiada siapa di rumah...(adik2 lelaki semua ke stadium tgk bola) kami 3 beranak kuarlah ambik angin malam....tetiba lak rasa nak makan CHIM CHUM kat Pengkalan Chepa....cari punya cari tak jumpa2 gak...2 kali pusing cari kedai tp tak ketemu juga...akhirnya kami singgahla makan di Satay Malaysia...

Satay Malaysia...sedap lagi dari Satay Kajang











Hari Ketiga :
Hari ketiga lak kami ke Rantau panjang....hehehe syok sangat....
banyak giler patung2 cute..
kain2 pasang,,,,rabun mata oii,,,
Akhirnya Patung Barney utk kakak lisya....




Setakat tu jelah citer holiday kali ni..walaupun tak sepenuhnya...kira cukupla utk aku meluahkan rasa teruja n gumbiranya hati dapat balik kg...heheheheh WASALAM....

No comments:

Post a Comment